ח"כ גוטליב לנשיא הרצוג: "מה אתה מתערב?"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב לנשיא הרצוג: "מה אתה מתערב?"

ח"כ טלי גוטליב במהדורת סוף השבוע: "ידע כל ח"כ שכסאו אינו פרטי שלו. זכותו של אדלשטיין לומר את דעתו, אבל לא להצביע? מה נדמה לך?" | על המתווה: "אני אמרתי שאסור ללכת לנשיא" | על היועמש"ית: "מיארה לא יותר מנוסה מאיתנו"

צילום: חיים צח / לע״מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), מתחה ביקורת חריפה על מתווה הנשיא שהוצג אמש. "לפי הנשיא עדיף להפסיד בבחירות. אם תהיה באופוזיציה יהיה לך רוב במינוי שופטים. מה נדמה לו? אני לא רוצה להזכיר שאני אמרתי שאסור ללכת לנשיא. הוא לא נבחר על ידי העם ואין לו כוח לגשר", אמרה גוטליב בראיון למהדורת סוף השבוע עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן. "חשבתי שהנשיא יציע למשל בואו נוסיף סעיף הגדרות לחוקי יסוד".

גוטליב תקפה את חברה לסיעה, ח"כ יולי אלדשטיין: "ידע כל ח"כ שכסאו אינו פרטי שלו. זכותו של אדלשטיין לומר את דעתו, אבל לא להצביע? מה נדמה לך?"

גוטליב הזכירה כי "לא היינו מגיעים לצורך ברפורמה אם בית המשפט לא היה מתערב בהחלטות חוקיות של הממשלה וחושב שהוא מורם מהכנסת. בבג"ץ דרעי הוא עבר כל גבול. רמס 400 אלף שוחרים. אנחנו חייבים להזכיר לו את מקומו".

על חוק החמץ: "אף אחד לא יחשוד בי בכפייה דתית, אבל כל אחד צריך לכבד… במגילת העצמאות אין את המילה 'דמוקרטית' פעם אחת אבל את המילה יהודית כמה פעמים".

עוד אמרה בנושא מתווה הנשיא: "הרצוג כתב שנשיא בית המשפט העליון יבחר בנוהג הקיים, שיטת ה'סניוריטי'. אבל זה אפילו לא חלק מהרפורמה. מה אתה מתערב?"

גוטליב התייחסה להתנהלות היועצת המשפטית לממשלה: "כל הכבוד למיארה. היא מינוי פוליטי של סער והיא מקיימת את תפקידה ככזו. זכותנו לקבל חוות דעת נוגדות ממשפטנים דגולים. מי שעומד בראש משרד זה השר. משרת הייעוץ המשפטי לממשלה לא קבועה בחקיקה, מי שהרחיב את סמכויות המשרה זה בג"ץ. מיארה לא יותר משפטנית, לא יותר ידענית ולא יותר מנוסה מאיתנו, משפטנים רבים מהימין".



0 תגובות